Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tappara voitti Ilveksen 3–2 kolmannessa välieräottelussa. Ilves-hyökkääjä Kasper Björkqvist totesi joukkueen alivoiman olleen liian heikkoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tappara voitti Ilveksen 3–2 kolmannessa välieräottelussa. Ilves-hyökkääjä Kasper Björkqvist totesi joukkueen alivoiman olleen liian heikkoa.
Aiheesta on julkaistu 12 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.4.2026 klo 22:59, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara voitti Ilveksen tiukassa ottelussa • SaiPa voitti KooKoon välierässä • Tappara voitti tärkeän välieräottelun.
Tappara voitti Ilveksen
Tappara voitti Ilveksen jääkiekko-ottelussa 3–2. Ilves-hyökkääjä Kasper Björkqvist sanoi, että joukkueen alivoima ei ollut tarpeeksi hyvä. Ilves johtaa nyt sarjaa voitoin 2–1. Tappara teki kaikki maalinsa ylivoimalla.
Tappara voitti Ilveksen 3–2 kolmannessa välieräottelussa. Ilves-hyökkääjä Kasper Björkqvist totesi joukkueen alivoiman olleen liian heikkoa.
SaiPa sai tärkeän voiton KooKoosta välieräsarjassa, voittaen ottelun 4–2. Avauserässä SaiPa teki kolme maalia, mikä auttoi heitä ottamaan johtoaseman. Sarja on nyt KooKoon hyväksi 2–1.
Tappara otti voiton Ilveksestä kolmannessa välierässä, mikä pitää sarjan tiukkana. Voitto tuli kahden ylivoimamaalin myötä, ja Ilveksen Otto Latvala sai suihkukomennuksen.
SaiPa teki vahvan paluun välieräsarjaan voittamalla KooKoon 4–2. Avauserässä SaiPa karkasi 3–0-johtoon ja hallitsi peliä.
KooKoo on voittanut SaiPan molemmat ensimmäiset ottelut SM-liigan välierissä. SaiPa on vaikeassa tilanteessa, sillä joukkueet, jotka ovat jääneet 0–2-tilanteeseen, ovat voittaneet sarjan vain harvoin. SaiPan pelaajat uskovat kuitenkin,…
Tappara voitti Ilveksen 3–2 kolmannessa välierässä, tehden kaikki maalit ylivoimalla. Voitto nosti Tapparan takaisin ottelusarjaan, jossa Ilves johtaa nyt 2–1. Ottelun käännekohta oli Ilveksen Otto Latvalan turha huitaisu,…
Tappara voitti Ilveksen jääkiekkopudotuspelissä 3–2. Benjamin Rautiainen teki tärkeän maalin, joka avasi hänen maalihanansa pudotuspeleissä.
Tappara voitti Ilveksen tiistai-illan ottelussa ja kavensi välieräsarjan tilanteen 1–2:een. Voitto ratkesi erikoistilanteisiin, sillä kaikki Tapparan maalit syntyivät ylivoimalla.
Tappara ja SaiPa voittivat Liigan välierissä tiistaina. Tappara kukisti Ilveksen 3–2 ja SaiPa voitti Kouvolassa 4–2.
Jääkiekon Liigan välierissä Tappara ja SaiPa saavuttivat voitot tiistaina. Tappara voitti Ilveksen 3–2 ja SaiPa kaatoi KooKoon 4–2. Ilves ja KooKoo johtavat edelleen sarjoja voitoin 2–1, ja seuraavat…
Jääkiekon Liigan välierissä Tappara ja SaiPa voittivat tiistaina ottelunsa. Tappara kukisti Ilveksen 3–2 ja SaiPa voitti Kouvolassa 4–2.
Liigan välierissä Tappara voitti Ilveksen 3–2 ja SaiPa haki 4–2-voiton KooKoosta. Ilves ja KooKoo johtavat sarjoja voitoin 2–1, ja finaaleihin tarvitaan neljä voittoa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.