Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuusamo sai vierasvoiton naisten Mestaruusliigan loppuottelussa, kun se voitti Puijo Wolleyn 3–2. Tämä voitto nosti Kuusamon sarjan johtoon voitoin 2–1. Finaalisarja jatkuu seuraavaksi Kuusamossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuusamo sai vierasvoiton naisten Mestaruusliigan loppuottelussa, kun se voitti Puijo Wolleyn 3–2. Tämä voitto nosti Kuusamon sarjan johtoon voitoin 2–1. Finaalisarja jatkuu seuraavaksi Kuusamossa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.4.2026 klo 21:06, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuusamo voitti naisten lentopallofinaalin • Kuusamo voitti Puijo Wolleyn finaalissa • Kuusamo voitti Puijo Wolleyn lentopallofinaalissa.
Kuusamo voitti finaalin
Kuusamo voitti naisten lentopallon loppuottelussa. Se voitti Puijo Wolleyn 3–2. Kuusamo johtaa nyt sarjaa 2–1. Seuraavat ottelut pelataan Kuusamossa.
Kuusamo sai vierasvoiton naisten Mestaruusliigan loppuottelussa, kun se voitti Puijo Wolleyn 3–2. Tämä voitto nosti Kuusamon sarjan johtoon voitoin 2–1. Finaalisarja jatkuu seuraavaksi Kuusamossa.
Kuusamo saavutti niukan vierasvoiton naisten Mestaruusliigan kolmannessa loppuottelussa Kuopiossa, voittaen Puijo Wolleyn 3–2. Voitto nosti Kuusamon sarjajohtoon voitoin 2–1, ja neljällä voitolla joukkue kruunataan Suomen mestariksi.
Kuusamo sai naisten Mestaruusliigan kolmannessa loppuottelussa vierasvoiton Puijo Wolleysta 3–2. Voitto nosti Kuusamon sarjan johtoon voitoin 2–1.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.