Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi epäilee henkirikosta Turussa Pormestarinkadulla. Tapaus sai alkunsa vakavasta väkivaltarikoksesta, johon poliisi sai ilmoituksen iltapäivällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi epäilee henkirikosta Turussa Pormestarinkadulla. Tapaus sai alkunsa vakavasta väkivaltarikoksesta, johon poliisi sai ilmoituksen iltapäivällä.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.4.2026 klo 19:04, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii henkirikosta Turussa • Poliisi tutkii henkirikosta Turussa • Vakava väkivaltarikos Turussa.
Poliisi tutkii henkirikosta
Poliisi tutkii henkirikosta Turussa. Tapaus tapahtui Pormestarinkadulla. Poliisi sai ilmoituksen väkivallasta iltapäivällä. Paikalla ei ammuttu laukauksia. Operaatiosta ei ole vaaraa muille.
Poliisi epäilee henkirikosta Turussa Pormestarinkadulla. Tapaus sai alkunsa vakavasta väkivaltarikoksesta, johon poliisi sai ilmoituksen iltapäivällä.
Poliisi epäilee henkirikosta Turussa Pormestarinkadulla. Tapaus sai alkunsa vakavasta väkivaltarikoksesta, ja poliisi on ollut paikalla tutkintatoimissa. Virheelliset tiedot laukauksista on oikaistu, ja sivullisille ei ole vaaraa.
Turun Lausteella tapahtui vakava väkivaltarikos, jossa miestä ammuttiin päähän. Poliisi sai ilmoituksen asiasta kello 16.49 ja on selvittämässä tilannetta.
Lounais-Suomen poliisi on käynnistänyt tutkinnan vakavasta väkivaltarikoksesta Turun Lausteen alueella. Poliisi sai ilmoituksen asiasta ja on paikalla selvittämässä tilannetta.
Turun Lausteella on tapahtunut henkirikos, jota poliisi tutkii. Yksi henkilö on kuollut tiistaina iltapäivällä, ja poliisi on paikalla selvittämässä tilannetta. Sivullisten turvallisuus on varmistettu, eikä alueella ole vaaraa.
Poliisi on saanut ilmoituksen vakavasta väkivaltarikoksesta Turun Pormestarinkadulla. Tapahtuma sattui tiistaina iltapäivällä, ja poliisi on paikalla selvittämässä asiaa.
Poliisi on saanut ilmoituksen vakavasta väkivaltarikoksesta Turun Pormestarinkadulla. Tapahtuma sattui tiistaina iltapäivällä, ja poliisi on paikalla selvittämässä asiaa.
Turun Lausteella on käynnissä poliisitehtävä vakavan väkivaltarikoksen vuoksi. Poliisi on saanut ilmoituksen asiasta, mutta sivullisille ei ole vaaraa.
Turun Lausteella on meneillään poliisin tutkimus vakavasta väkivaltarikoksesta. Poliisi on paikalla Pormestarinkadulla selvittämässä tilannetta, mutta sivullisille ei ole vaaraa. Lisätietoja on tulossa myöhemmin.
Poliisi on Turun Lausteella selvittämässä vakavaa väkivaltarikosta. Pormestarinkadulla on poliisipartioita, mutta sivullisille ei ole vaaraa. Lisätietoja on tulossa myöhemmin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.