Nimipäivä:
Jasmin, Ilta, Jade
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…


Hannu Torvinen saavutti 3000 voittoa

Aihesivu: Hannu Torvinen saavutti 3000 voittoa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Hannu Torvinen, yksi Suomen kärkiohjastajista, saavutti uransa 3000. voiton Kuopion raveissa. Hänestä tuli 15. suomalaisohjastaja, joka on ylittänyt tämän merkkipaalun.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 20.4.2026 klo 21:11
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Hannu Torvinen, yksi Suomen kärkiohjastajista, saavutti uransa 3000. voiton Kuopion raveissa. Hänestä tuli 15. suomalaisohjastaja, joka on ylittänyt tämän merkkipaalun.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.4.2026 klo 21:11, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hannu Torvinen saavutti 3000 voittoa • Hannu Torvinen saavutti 3000 voittoa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.4.2026 klo 21:11.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #HannuTorvinen, #Kuopio, #Ravit.

Selkokielinen yhteenveto

Hannu Torvinen voitti 3000. kerran

Hannu Torvinen on yksi Suomen parhaista raviohjastajista. Hän voitti uransa 3000. kilpailun Kuopiossa. Torvinen on nyt 15. suomalainen, joka on saavuttanut tämän voiton. Tämä on suuri saavutus hänen urallaan.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.