Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Qt Group ilmoitti aloittavansa mittavat uudelleenjärjestelyt, jotka voivat johtaa jopa 200 työtehtävän vähentämiseen. Suomessa vähenevien työtehtävien määrä olisi enintään 80. Tavoitteena on saavuttaa 20 miljoonan euron vuotuiset kustannussäästöt ensi vuoden aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Qt Group ilmoitti aloittavansa mittavat uudelleenjärjestelyt, jotka voivat johtaa jopa 200 työtehtävän vähentämiseen. Suomessa vähenevien työtehtävien määrä olisi enintään 80. Tavoitteena on saavuttaa 20 miljoonan euron vuotuiset kustannussäästöt ensi vuoden aikana.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.4.2026 klo 12:15, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Qt Group vähentää jopa 200 työntekijää • Qt Group aloittaa muutosneuvottelut Suomessa • Qt Group suunnittelee 200 työntekijän vähennyksiä.
Qt Group vähentää työntekijöitä
Qt Group vähentää jopa 200 työtehtävää. Suomessa vähennykset koskevat enintään 80 työntekijää. Uudelleenjärjestelyjen tavoitteena on 20 miljoonan euron säästöt. Muutokset tulevat voimaan ensi vuoden aikana.
Qt Group ilmoitti aloittavansa mittavat uudelleenjärjestelyt, jotka voivat johtaa jopa 200 työtehtävän vähentämiseen. Suomessa vähenevien työtehtävien määrä olisi enintään 80. Tavoitteena on saavuttaa 20 miljoonan euron vuotuiset kustannussäästöt…
Qt Group ilmoitti aloittavansa muutosneuvottelut huhtikuun lopussa. Neuvottelut voivat johtaa enintään 80 työntekijän työsuhteen päättymiseen Suomessa. Helsingin pörssi avautui maanantaina laskussa, ja Qt Groupin osake laski 3,47 prosenttia.
Qt Group aikoo vähentää jopa 200 työtehtävää osana laajaa uudelleenjärjestelyä. Suomessa muutosneuvottelut koskevat kaikkia työntekijöitä ja toimipisteitä.
Qt Group käynnistää muutosneuvottelut, jotka voivat johtaa 80 työntekijän irtisanomiseen Suomessa. Neuvottelut koskevat kaikkia työntekijöitä.
Qt Group käynnistää muutosneuvottelut Suomessa kuun lopussa. Yhtiö arvioi, että ne voivat johtaa jopa 80 työntekijän irtisanomiseen. Globaalisti työtehtäviä voi päättyä 200.
Qt Group aloittaa muutosneuvottelut, jotka koskevat kaikkia työntekijöitä Suomessa. Irtisanomisuhka on 80 työntekijälle, ja maailmanlaajuisesti irtisanomisia voi olla jopa 200.
QT Group on käynnistänyt muutosneuvottelut Suomessa 27. huhtikuuta alkaen. Neuvottelut voivat johtaa enintään 80 työntekijän työsuhteen päättymiseen. Yhtiö suunnittelee laaja-alaista toimintojensa uudelleenjärjestelyä, joka voi vaikuttaa myös globaalisti 200…
QT Group on käynnistänyt muutosneuvottelut, jotka voivat päättää jopa 80 työntekijän työsuhteen Suomessa. Neuvottelut kestävät arviolta kuusi viikkoa ja koskevat kaikkia yhtiön toimipisteitä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.