Nimipäivä:
Vieno, Moona, Viena
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.


Niko Aikonen paljasti vastustajansa videolla

Aihesivu: Niko Aikonen paljasti vastustajansa videolla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Niko Aikonen, suomalainen vapaaottelija, ilmoitti seuraavasta vastustajastaan erikoisella. Hän kohtaa georgialaisen Ruslan Bolkvadzen One Friday Fights 151 -tapahtumassa Bangkokissa. Aikonen on otellut ammattilaisena 11 kertaa ja voittanut kahdeksan ottelua. Bolkvadzen on voittanut neljä edellistä otteluaan.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 20.4.2026 klo 09:04
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Niko Aikonen, suomalainen vapaaottelija, ilmoitti seuraavasta vastustajastaan erikoisella. Hän kohtaa georgialaisen Ruslan Bolkvadzen One Friday Fights 151 -tapahtumassa Bangkokissa. Aikonen on otellut ammattilaisena 11 kertaa ja voittanut kahdeksan ottelua. Bolkvadzen on voittanut neljä edellistä otteluaan.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.4.2026 klo 09:04, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Niko Aikonen paljasti vastustajansa videolla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.4.2026 klo 09:04.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NikoAikonen, #RuslanBolkvadzen, #vapaaottelu.

Selkokielinen yhteenveto

Aikonen paljasti vastustajansa videolla

Niko Aikonen on suomalainen vapaaottelija. Hän ilmoitti vastustajastaan videolla, jossa hän käyttää seksilelua. Aikonen kohtaa Ruslan Bolkvadzen One Friday Fights 151 -tapahtumassa. Ottelu käydään Bangkokissa. Aikonen on voittanut kahdeksan ammattilaisottelua. Bolkvadzen on voittanut neljä peräkkäistä ottelua.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.