Nimipäivä:
Olga, Oili
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.


Trump julkaisi hämmästyttävän videon

Aihesivu: Trump julkaisi hämmästyttävän videon

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Donald Trump julkaisi viikonloppuna Truth Social -alustalla videon, joka herätti paljon keskustelua. kuullaan Frank Sinatran klassikkokappale My Way.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 20.4.2026 klo 05:14
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Donald Trump julkaisi viikonloppuna Truth Social -alustalla videon, joka herätti paljon keskustelua. kuullaan Frank Sinatran klassikkokappale My Way.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.4.2026 klo 05:14, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Trump julkaisi hämmästyttävän videon.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.4.2026 klo 05:14.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #DonaldTrump, #TruthSocial, #MyWay.

Selkokielinen yhteenveto

Trump julkaisi hämmästyttävän videon

Donald Trump julkaisi videon Truth Socialissa. Videolla soi Frank Sinatran My Way. Trumpin päivitykset sisälsivät myös väitteitä Bidenin vaalivilpistä. Monet ihmettelivät videon sisältöä ja sen merkitystä.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.