Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vihdissä Laurintiellä syttyi navettapalokunta lauantaina kolmen aikaan. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta. Paikalla on seitsemän pelastuslaitoksen yksikköä, ja sammutustyöt jatkuvat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vihdissä Laurintiellä syttyi navettapalokunta lauantaina kolmen aikaan. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta. Paikalla on seitsemän pelastuslaitoksen yksikköä, ja sammutustyöt jatkuvat.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 17:08, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Navetta palaa Vihdissä, eläimiä ei ole • Navetta palaa Vihdissä ilman eläimiä • Navetta tuhoutuu tulipalossa Vihdissä.
Navetta palaa Vihdissä, eläimiä ei ollut
Vihdissä Laurintiellä syttyi navetta tuleen. Palohälytys tuli lauantaina kolmen aikaan. Pelastuslaitos on paikalla seitsemän yksikön voimin. Sammutustyöt ovat edelleen käynnissä. Navetassa ei ollut eläimiä palon aikana.
Vihdissä Laurintiellä syttyi navettapalokunta lauantaina kolmen aikaan. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta. Paikalla on seitsemän pelastuslaitoksen yksikköä, ja sammutustyöt jatkuvat.
Vihdissä Laurintiellä sijaitseva navetta palaa. Pelastuslaitoksen mukaan rakennuksessa ei ollut eläimiä. Sammutustyöt ovat käynnissä, mutta rakennuksen tuhoutuminen on mahdollista. Katto on kärsinyt suurta vahinkoa palon seurauksena.
Vihdissä Laurintiellä sijaitseva navetta palaa voimakkaasti. Länsi-Uudenmaan pelastuslaitos on saanut hälytyksen palosta lauantaina kello kolme. Rakennuksessa ei ollut eläimiä, mutta pelastuslaitos ei osaa vielä arvioida rakennuksen tuhoutumista. Paikalle…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.