Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Elias Kuosmanen, 30, on tunnettu kreikkalais-roomalaisen painin mestari. Hän lähtee maanantaina Albaniassa alkaviin EM-kilpailuihin hallitsevana MM-pronssimitalistina. Kuosmanen on huomannut, että kilpailijat ovat entistä nälkäisempiä, ja hänen on pysyttävä hereillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Elias Kuosmanen, 30, on tunnettu kreikkalais-roomalaisen painin mestari. Hän lähtee maanantaina Albaniassa alkaviin EM-kilpailuihin hallitsevana MM-pronssimitalistina. Kuosmanen on huomannut, että kilpailijat ovat entistä nälkäisempiä, ja hänen on pysyttävä hereillä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 14:01, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Elias Kuosmanen valmiina EM-kilpailuihin: "Nälkäisiä haastajia riittää • Elias Kuosmanen valmiina EM-kilpailuihin hallitsevana MM-pronssimitalistina • Elias Kuosmanen valmiina EM-kilpailuihin: "Nälkäisiä haastajia riittää.
Elias Kuosmanen EM-kilpailuissa Albaniassa
Elias Kuosmanen valmistautuu EM-kilpailuihin Albaniassa. Hän on hallitseva MM-pronssimitalisti kreikkalais-roomalaisessa painissa. Kuosmanen sanoo, että kilpailijat ovat nyt entistä nälkäisempiä. Hän uskoo, että menestyminen vaatii edelleen kovaa harjoittelua.
Elias Kuosmanen, 30, on tunnettu kreikkalais-roomalaisen painin mestari. Hän lähtee maanantaina Albaniassa alkaviin EM-kilpailuihin hallitsevana MM-pronssimitalistina. Kuosmanen on huomannut, että kilpailijat ovat entistä nälkäisempiä, ja hänen on pysyttävä…
Elias Kuosmanen, 30, on tunnettu suomalainen painija, joka valmistautuu EM-kilpailuihin Albaniassa. Hän on hallitseva MM-pronssimitalisti ja tietää, että kilpailijat ovat valmiita haastamaan hänet.
Elias Kuosmanen, 30, on valmis EM-kilpailuihin, jotka alkavat Albaniassa. Hän on hallitseva MM-pronssimitalisti ja tietää, että kilpailu on kovaa. Kuosmanen kertoo, että hänen on oltava jatkuvasti hereillä, sillä…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.