Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Iranin öljykuljetukset alkavat Hormuzinsalmesta, ja eduskunnassa äänestetään hallituksen luottamuksesta. Iranin öljykuljetukset ovat käynnistyneet Hormuzinsalmesta, mikä voi vaikuttaa globaaleihin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Haloo Helsinki! esiintyi odotetusti Tampereen Nokia-areenalla. Kiertueen finaalikonsertti sai yleisön innostumaan heti alusta alkaen. Bändin esitys kesti kaksi tuntia ja sisälsi monia hittejä. Yleisö oli odottanut konserttia kuukausia, ja ottelussa oli jännitettä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Haloo Helsinki! esiintyi odotetusti Tampereen Nokia-areenalla. Kiertueen finaalikonsertti sai yleisön innostumaan heti alusta alkaen. Bändin esitys kesti kaksi tuntia ja sisälsi monia hittejä. Yleisö oli odottanut konserttia kuukausia, ja ottelussa oli jännitettä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 11:10, pääluokka Musiikki.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Haloo Helsinki valloitti Nokia-areenan energialla • Haloo Helsinki valloitti Nokia-areenan energialla.
Haloo Helsinki valloitti Nokia-areenan energialla
Haloo Helsinki! Esiintyi odotetusti Tampereen Nokia-areenalla.
Haloo Helsinki! esiintyi odotetusti Tampereen Nokia-areenalla. Kiertueen finaalikonsertti sai yleisön innostumaan heti alusta alkaen. Bändin esitys kesti kaksi tuntia ja sisälsi monia hittejä. Yleisö oli odottanut konserttia kuukausia,…
Haloo Helsinki! esiintyi loppuunmyydyllä Nokia-areenalla Tampereella. Yhtye tarjosi energisen keikan, joka veti yleisön mukaansa. Konsertti oli erityinen sukupolvikokemus, sillä yhtye on ollut aktiivinen jo 20 vuotta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.