Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Unicefin mukaan Israelin joukot surmasivat kaksi siviilityöntekijää Gazassa. Työntekijät olivat kuljettamassa vettä, kun heidät ammuttiin. Israelin mukaan kyseessä oli väärinkäsitys, sillä joukot näkivät heidät aseistettuina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Unicefin mukaan Israelin joukot surmasivat kaksi siviilityöntekijää Gazassa. Työntekijät olivat kuljettamassa vettä, kun heidät ammuttiin. Israelin mukaan kyseessä oli väärinkäsitys, sillä joukot näkivät heidät aseistettuina.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 09:41, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Israel surmasi siviilityöntekijät Gazassa • Israel ampui siviilityöntekijöitä Gazassa • Israelin joukot surmasivat siviilityöntekijöitä Gazassa.
Israel ampui siviilityöntekijät Gazassa
Israel ampui Gazassa kaksi siviilityöntekijää. He olivat kuljettamassa vettä, kun tapahtuma sattui. Unicef vahvisti asian. Israelin mukaan työntekijät näyttivät aseistautuneilta. Tapausta tutkitaan edelleen.
Unicefin mukaan Israelin joukot surmasivat kaksi siviilityöntekijää Gazassa. Työntekijät olivat kuljettamassa vettä, kun heidät ammuttiin. Israelin mukaan kyseessä oli väärinkäsitys, sillä joukot näkivät heidät aseistettuina.
Unicef raportoi, että Israelin joukot surmasivat kaksi siviilityöntekijää Gazassa. Työntekijät olivat kuljettamassa vettä, kun heitä ammuttiin. Israelin mukaan he olivat aseistettuja, ja tapausta tutkitaan. Gazassa on kuollut satoja…
Unicefin mukaan Israelin joukot surmasivat kaksi siviilityöntekijää Gazassa. Työntekijät olivat kuljettamassa vettä, kun heidät ammuttiin. Israelin mukaan joukot näkivät alueella aseistetut terroristit. Tapaus on tutkinnassa. Gazassa on kuollut…
Unicef on syyttänyt Israelia kahden siviilityöntekijän surmasta Gazassa. Järjestön mukaan työntekijät ammuttiin, kun he kuljettivat vettä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.