Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit huonosti, kun Minnesota Wild voitti 6–1. Wildin Matt Boldy, Kirill Kaprizov ja Mats Zuccarello loivat suurimman osan tehoista. Dallasin ainoan maalin teki Jason Robertson ylivoimalla. Mikko Rantanen jäi ilman tehopisteitä ja sai Wildin maalivahdilta Jesper Wallstedtilta kovan kohtelun.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit huonosti, kun Minnesota Wild voitti 6–1. Wildin Matt Boldy, Kirill Kaprizov ja Mats Zuccarello loivat suurimman osan tehoista. Dallasin ainoan maalin teki Jason Robertson ylivoimalla. Mikko Rantanen jäi ilman tehopisteitä ja sai Wildin maalivahdilta Jesper Wallstedtilta kovan kohtelun.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 08:16, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Dallas kärsi murskatappion pudotuspeleissä • Dallas Stars hävisi pudotuspelien avauksen • Dallas Stars hävisi pudotuspelien avauksen.
Dallas hävisi pudotuspelit 1-6
Dallas Stars hävisi pudotuspelien avausottelun Minnesota Wildille 6–1. Wildin pelaajat, kuten Matt Boldy ja Kirill Kaprizov, olivat tehokkaita. Dallasin ainoan maalin teki Jason Robertson. Mikko Rantanen ei saanut tehopisteitä ja sai maalivahdilta kovan kohtelun.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit huonosti, kun Minnesota Wild voitti 6–1. Wildin Matt Boldy, Kirill Kaprizov ja Mats Zuccarello loivat suurimman osan tehoista. Dallasin ainoan maalin teki Jason Robertson…
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappiolla Minnesota Wildille. Kotijoukkue hävisi ottelun selvästi 6–1. Miro Heiskanen sai syöttöpisteen, mutta Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappiolla Minnesota Wildille. Kotikaukalossa Stars hävisi 6–1. Miro Heiskanen teki syöttöpisteen, mutta Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappiolla Minnesota Wildille. Kotipelissä Stars hävisi 6–1, vaikka Miro Heiskanen sai syöttöpisteen. Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi, eikä Esa Lindell tai Mikko Rantanen…
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappioilla Minnesota Wildille. Kotijoukkue hävisi ottelun 6–1. Miro Heiskanen syötti Dallasin ainoan maalin, mutta Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappiolla Minnesota Wildille. Kotijoukkue hävisi ottelun selvällä 6–1 -lukemalla. Miro Heiskanen sai syöttöpisteen, mutta Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi.
Dallas Stars aloitti pudotuspelit tappioilla Minnesota Wildille, luvuin 6–1. Miro Heiskanen teki syöttöpisteen Dallasin ainokaiselle maalille. Roope Hintz ei pelannut loukkaantumisen vuoksi, eikä Esa Lindell tai Mikko Rantanen…
Minnesota Wild voitti Dallas Starsin NHL:n pudotuspelien avausottelussa 6–1. Wildin tähdet, kuten Matt Boldy ja Kirill Kaprizov, loistivat tehoillaan. Dallasin Mikko Rantanen jäi ilman tehopisteitä, ja hänen ottelunsa…
Minnesota Wild voitti Dallas Starsin pudotuspelien avausottelussa 6–1. Wild johti ottelua jo ennen puoliväliä 4–0. Dallasin Jason Robertson teki joukkueensa ainoan maalin ylivoimalla, mutta Minnesotan ykkösketjun pelaajat olivat…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.