Nimipäivä:
Saima, Saimi
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…


Oulun legendaariset terassit herättävät muistoja

Aihesivu: Oulun legendaariset terassit herättävät muistoja

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Oulun terassit ovat olleet suosittuja vuosikymmenien ajan. Kuvagalleria esittelee unohtumattomia hetkiä Oulun patioilta 1980-luvulta 2010-luvulle. Mukana on myös vierailuja tunnetuilta henkilöiltä, kuten Cicciolina.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 19.4.2026 klo 07:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Oulun terassit ovat olleet suosittuja vuosikymmenien ajan. Kuvagalleria esittelee unohtumattomia hetkiä Oulun patioilta 1980-luvulta 2010-luvulle. Mukana on myös vierailuja tunnetuilta henkilöiltä, kuten Cicciolina.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 07:00, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oulun legendaariset terassit herättävät muistoja.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 19.4.2026 klo 07:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Oulu, #terassit, #Cicciolina.

Selkokielinen yhteenveto

Oulun terassit herättävät muistoja

Oulun terassit ovat olleet suosittuja pitkään. Kuvagalleria näyttää hetkiä 1980-luvulta 2010-luvulle. Mukana on myös Cicciolina, joka vieraili Oulussa vuonna 2007. Terassit ja patiot ovat osa oululaista kulttuuria. Oululaiset tunnistavat ne helposti.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.