Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Palloseura voitti F-liigan toisessa finaalissa vastustajansa kahdeksalla maalilla. Joukkueen peli oli tehokasta ja sujuvaa, vaikka pelissä oli myös haasteita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Palloseura voitti F-liigan toisessa finaalissa vastustajansa kahdeksalla maalilla. Joukkueen peli oli tehokasta ja sujuvaa, vaikka pelissä oli myös haasteita.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 20:57, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tehokas Palloseura murskasi vastustajansa F-liigan finaalissa kahdeksalla maalilla • Nokian KrP kohtaa Classicin finaalissa • Oilers menetti mestaruuden Nokian KrP:lle.
Palloseura voitti finaalissa selvästi
Palloseura voitti F-liigan finaalissa kahdeksalla maalilla. Ottelu oli joukkueelle onnistunut, ja peli kulki hyvin. Vaikka pelissä oli myös vaikeita hetkiä, Palloseura hallitsi peliä. Tämä voitto vahvistaa heidän asemaansa mestaruustaistelussa.
Palloseura voitti F-liigan toisessa finaalissa vastustajansa kahdeksalla maalilla. Joukkueen peli oli tehokasta ja sujuvaa, vaikka pelissä oli myös haasteita.
Nokian KrP eteni salibandyn finaaliin kaatamalla Oilersin 10–7. Finaalissa se kohtaa Classicin, joka voitti Westend Indiansin. KrP:n kapteeni Joona Rantala ja valmentaja Jarmo Härmä uskovat, että nyt on…
Espoon Oilersin mestaruuskausi päättyi, kun Nokian KrP voitti heidät F-liigan välierässä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.