Nimipäivä:
Leena, Leeni, Lenita, Matleena
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Iberdrola ostaa Carunan sähköverkkoyhtiön, ja Trumpin hallinto julkistaa ydinohjelmasopimuksen Saudi-Arabian kanssa. Vantaalla tapahtui tulipalo ja Raaseporissa mönkijäonnettomuus vaati…


Massimo Hoist saa kutsun Elitloppetiin

Aihesivu: Massimo Hoist saa kutsun Elitloppetiin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Massimo Hoist on saanut kutsun Elitloppet-kilpailuun seitsemäntenä hevosena. Ennen kilpailua hän osallistuu Seinäjoki Racessa ja Finlandia-Ajossa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 18.4.2026 klo 19:41
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Massimo Hoist on saanut kutsun Elitloppet-kilpailuun seitsemäntenä hevosena. Ennen kilpailua hän osallistuu Seinäjoki Racessa ja Finlandia-Ajossa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 19:41, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Massimo Hoist saa kutsun Elitloppetiin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.4.2026 klo 19:41.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MassimoHoist, #Elitloppet, #raviurheilu.

Selkokielinen yhteenveto

Massimo Hoist kutsuttu Elitloppetiin

Massimo Hoist on saanut kutsun Elitloppet-kilpailuun. Hän on seitsemäs hevonen, joka kutsutaan kilpailuun. Ennen Elitloppetia hän kilpailee Seinäjoella ja Finlandia-Ajossa. Elitloppet järjestetään toukokuun 31. Päivänä. Kilpailuun osallistuu 16 valjakkoa, joista neljä parasta pääsee finaaliin.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.