Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa. Hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle, tuloksella neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos kahden kierroksen jälkeen on –7, ja hän on vain kaksi lyöntiä neljännen sijan pelaajista. Turnauksen palkintopotti on yhteensä 20 miljoonaa dollaria.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa. Hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle, tuloksella neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos kahden kierroksen jälkeen on –7, ja hän on vain kaksi lyöntiä neljännen sijan pelaajista. Turnauksen palkintopotti on yhteensä 20 miljoonaa dollaria.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 09:02, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki nousi 14. sijalle PGA-kilpailussa • Välimäki nousi 14. sijalle PGA-kilpailussa • Välimäki nousi 14. sijalle PGA-kilpailussa.
Sami Välimäki nousi 14. sijalle PGA-kilpailussa
Sami Välimäki on noussut 14. Sijalle Heritage-turnauksessa. Hän pelasi toisen kierroksen 67 lyönnillä, mikä on neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos on –7. Hän on vain kaksi lyöntiä neljännen sijan pelaajista. Turnaus on osa PGA-kiertuetta, ja sen palkintopotti on 20 miljoonaa dollaria.
Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa. Hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle, tuloksella neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos kahden kierroksen jälkeen on –7, ja hän on…
Suomalainen golfari Sami Välimäki on noussut Etelä-Carolinassa järjestettävässä PGA-kilpailussa jaetulle 14. sijalle. Hän pelasi toisen kierroksen 67 lyönnillä, mikä on neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos on –7, ja…
Suomalaisgolfaaja Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa, missä hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle. Välimäki pelasi kierroksen 67 lyönnillä, mikä tarkoittaa neljää lyöntiä alle parin. Hän…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.