Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän menehtyi aivosyöpään Santa Anan sairaalassa Sao Paulon seudulla. Schmidt oli tunnettu urastaan ja häntä muistetaan esimerkkinä päättäväisyydestä ja elämänrakkaudesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän menehtyi aivosyöpään Santa Anan sairaalassa Sao Paulon seudulla. Schmidt oli tunnettu urastaan ja häntä muistetaan esimerkkinä päättäväisyydestä ja elämänrakkaudesta.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 13:45, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Koripallolegenda Oscar Schmidt menehtyi syöpään 68-vuotiaana • Koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut • Koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut.
Koripallolegenda Oscar Schmidt menehtyi syöpään 68-vuotiaana
Oscar Schmidt, brasilialainen koripallolegenda, on kuollut. Hän menehtyi 68-vuotiaana aivosyöpään. Schmidt oli tunnettu huikeasta urastaan ja hänet muistetaan myös persoonallisuudestaan. Hän oli kaikkien aikojen paras pistemies koripallossa ennen LeBron Jamesia. Schmidt jättää jälkeensä suuren perinnön urheilumaailmaan.
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän menehtyi aivosyöpään Santa Anan sairaalassa Sao Paulon seudulla. Schmidt oli tunnettu urastaan ja häntä muistetaan esimerkkinä päättäväisyydestä ja elämänrakkaudesta.
Brasilian koripallotähti Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana aivosyövän vuoksi. Hän menehtyi perjantaina Santa Anan sairaalassa Sao Paulon seudulla. Schmidt oli tunnettu urastaan ja hänen perintönsä inspiroi monia urheilijoita…
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän oli tunnettu yhtenä kaikkien aikojen parhaista pistenikkareista. Schmidt piti hallussaan olympia- ja MM-koripallon piste-ennätyksiä.
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän oli tunnettu pistenikkari, joka teki ennätyksiä olympia- ja MM-koripallossa. Schmidt pelasi urallaan viidessä olympiaturnauksessa ja neljässä MM-turnauksessa. Hän oli myös…
Brasilian koripallolegenda Oscar Schmidt on kuollut 68-vuotiaana. Hän oli tunnettu yhtenä kaikkien aikojen parhaista pistenikkareista. Schmidt piti hallussaan olympia- ja MM-koripallon piste-ennätyksiä.
Oscar Schmidt, 68, on menehtynyt pitkän sairauden jälkeen. Hänen perheensä kertoi, että Schmidt taisteli aivokasvainta vastaan poikkeava. Schmidt oli yksi koripallon suurimmista pelaajista, joka ei pelannut NBA:ssa. Hän…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.