Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Britax-lastenrattaita odottaneet asiakkaat ovat saaneet yllättäviä paketteja. Monissa laatikoissa on ollut lastenrattaiden sijaan tiiliä. Anu Ervasti jakoi kokemuksensa Facebookissa ja huomasi, että muitakin asiakkaita oli kohdannut sama ongelma.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Britax-lastenrattaita odottaneet asiakkaat ovat saaneet yllättäviä paketteja. Monissa laatikoissa on ollut lastenrattaiden sijaan tiiliä. Anu Ervasti jakoi kokemuksensa Facebookissa ja huomasi, että muitakin asiakkaita oli kohdannut sama ongelma.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 08:30, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Britaxin paketti sisälsi tiiliä lastenrattaiden sijaan.
Britaxin paketeissa tiiliä rattaiden sijaan
Britax-lastenrattaita odottaneet asiakkaat saavat tiiliä paketeissaan. Anu Ervasti kertoi tapauksestaan Facebookissa. Hän avasi pakettinsa ja löysi tiilien lisäksi vain pahvia. Muutkin asiakkaat ovat raportoineet vastaavista ongelmista. Britax on lastenrattaita valmistava yritys.
Britax-lastenrattaita odottaneet asiakkaat ovat saaneet yllättäviä paketteja. Monissa laatikoissa on ollut lastenrattaiden sijaan tiiliä. Anu Ervasti jakoi kokemuksensa Facebookissa ja huomasi, että muitakin asiakkaita oli kohdannut sama ongelma.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.