Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Awak Kuier teki historiaa koripallossa. Hän on ensimmäinen suomalainen, joka pääsi Euroliigan finaaliin. Kuierin edustama Galatasaray voitti välierässä Zaragozan 63–56.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Awak Kuier teki historiaa koripallossa. Hän on ensimmäinen suomalainen, joka pääsi Euroliigan finaaliin. Kuierin edustama Galatasaray voitti välierässä Zaragozan 63–56.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.4.2026 klo 10:51, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Awak Kuier eteni Euroliigan finaaliin • Awak Kuier tavoittelee Euroliigan mestaruutta • Awak Kuier tavoittelee Euroliigan mestaruutta.
Awak Kuier Euroliigan finaalissa
Awak Kuier eteni Euroliigan finaaliin Galatasarayn kanssa. Hän teki 12 pistettä ja otti 11 levypalloa välierässä Zaragozasta. Kuier on ensimmäinen suomalainen, joka saavutti tämän vaiheen. Finaalissa Galatasaray kohtaa Fenerbahcen.
Awak Kuier teki historiaa koripallossa. Hän on ensimmäinen suomalainen, joka pääsi Euroliigan finaaliin. Kuierin edustama Galatasaray voitti välierässä Zaragozan 63–56.
Awak Kuier pelaa sunnuntaina Euroliigan loppuottelussa Galatasarayn kanssa. Joukkue voitti välierässä Zaragozan 63–56, ja Kuier teki 12 pistettä sekä keräsi 11 levypalloa. Finaalissa Galatasaray kohtaa Fenerbahcen, joka on…
Awak Kuier pyrkii voittamaan Euroliigan mestaruuden Galatasarayn kanssa sunnuntaina. Galatasaray eteni finaaliin voitettuaan Zaragozan välierässä 63–56. Kuier teki ottelussa 12 pistettä ja keräsi 11 levypalloa. Finaalissa vastaan asettuu…
Awak Kuier pelaa sunnuntaina Euroliigan loppuottelussa Galatasarayn kanssa. Joukkue voitti välierässä Zaragozan 63–56, ja Kuier teki 12 pistettä sekä keräsi 11 levypalloa. Finaalissa Galatasaray kohtaa Fenerbahcen, joka on…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.