Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mänttä-Vilppulassa tapahtui veneilyonnettomuus, jossa viisi nuorta joutui veden varaan. Nuoret olivat vanhalla jollalla, joka upotti heidät. Paikalle saapunut veneilijä auttoi nuoret omaan veneeseensä, ja pelastuslaitos vei heidät rantaan tarkastettavaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mänttä-Vilppulassa tapahtui veneilyonnettomuus, jossa viisi nuorta joutui veden varaan. Nuoret olivat vanhalla jollalla, joka upotti heidät. Paikalle saapunut veneilijä auttoi nuoret omaan veneeseensä, ja pelastuslaitos vei heidät rantaan tarkastettavaksi.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 23:40, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Veneilyonnettomuudessa viisi nuorta pelastui auttavan veneilijän avulla • Viisi nuorta pelastettiin vedestä Pirkanmaalla • Sivullinen pelasti viisi nuorta veneonnettomuudesta Mänttä-Vilppulassa.
Nuoret pelastettiin veneonnettomuudessa
Mänttä-Vilppulassa viisi nuorta joutui veden varaan veneonnettomuudessa. He olivat liikkeellä vanhalla jollalla, joka ei kestänyt heidän painoaan. Vene alkoi upota, ja nuoret joutuivat veden alle. Paikalle saapunut veneilijä auttoi heidät omaan veneeseensä. Pelastuslaitos vei nuoret rantaan ensihoidon tarkastettavaksi.
Mänttä-Vilppulassa tapahtui veneilyonnettomuus, jossa viisi nuorta joutui veden varaan. Nuoret olivat vanhalla jollalla, joka upotti heidät. Paikalle saapunut veneilijä auttoi nuoret omaan veneeseensä, ja pelastuslaitos vei heidät rantaan…
Viisi nuorta pelastettiin vedestä Mänttä-Vilppulassa, Pirkanmaalla. He olivat veneilyonnettomuudessa, jossa vanha jolla alkoi upota. Sivullinen ilmoitti asiasta pelastuslaitokselle ja auttoi nuoria omalla veneellään.
Viisi nuorta joutui veden varaan veneilyonnettomuudessa Mänttä-Vilppulassa. Onnettomuus tapahtui perjantaina, kun vanha jolla alkoi upota nuorten painon vuoksi. Sivullinen henkilö pelasti nuoret ja ilmoitti asiasta hätäkeskukseen.
Viisi nuorta joutui veden varaan veneilyonnettomuudessa Mänttä-Vilppulassa. Nuoret olivat vanhalla jollalla, joka upotti heidät veteen.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.