Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut häirintäsyytösten vuoksi. Samalla Suomi hankkii uusia liitopommeja Yhdysvalloista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Classicin naisten salibandyjoukkue hävisi TPS:lle ensimmäisessä loppuottelussa maalein 4–3. Vaikka maalivahti Julia Saarinen torjui useita laukauksia, joukkueen peli oli aluksi heikkoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Classicin naisten salibandyjoukkue hävisi TPS:lle ensimmäisessä loppuottelussa maalein 4–3. Vaikka maalivahti Julia Saarinen torjui useita laukauksia, joukkueen peli oli aluksi heikkoa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 22:07, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Classic hävisi finaaliavauksen TPS:lle • HJS avasi kauden voitolla ja hattutempuilla • Classic eteni finaaliin voitolla Indiansista.
Classic hävisi finaaliottelun TPS:lle
Classicin naisten salibandyjoukkue hävisi TPS:lle ensimmäisessä loppuottelussa. Ottelun lopputulos oli 4–3. Classicin maalivahti Julia Saarinen pelasi hyvin, mutta joukkueen peli ei ollut alussa riittävän vahvaa. TPS hallitsi peliä ensimmäiset erät, mutta Classic paransi päätöserässä.
Classicin naisten salibandyjoukkue hävisi TPS:lle ensimmäisessä loppuottelussa maalein 4–3. Vaikka maalivahti Julia Saarinen torjui useita laukauksia, joukkueen peli oli aluksi heikkoa.
HJS voitti NJS:n jalkapallo-ottelussa 4–2. Valtteri Lindberg teki kolme maalia, mikä varmisti voiton.
Tampereen Classic voitti Indiansin salibandyliigan välierissä maalein 7–5. Voitto varmisti Classicille paikan finaalissa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.