Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo voitti SaiPan SM-liigan välieräsarjan avauksessa 4–2. Miska Siikonen teki kaksi maalia päätöserässä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo voitti SaiPan SM-liigan välieräsarjan avauksessa 4–2. Miska Siikonen teki kaksi maalia päätöserässä.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 22:13, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo voitti SaiPan välieräavauksessa • Akaa-Volley venytti finaalihaaveensa voitolla Oulussa • Akaa-Volley voitti ACO Volleyn trillerissä.
KooKoo voitti SaiPan jääkiekossa
KooKoo voitti SaiPan jääkiekon SM-liigan välieräottelussa 4–2. Miska Siikonen teki kaksi maalia päätöserässä. SaiPa johti ottelua ensimmäisessä erässä 2–0. Päävalmentaja Raimo Helminen totesi KooKoon olleen selvästi parempi joukkue.
KooKoo voitti SaiPan SM-liigan välieräsarjan avauksessa 4–2. Miska Siikonen teki kaksi maalia päätöserässä.
Akaa-Volley voitti viidennen lentopallovälierän Oulussa 3–2. Voitto venytti ottelusarjan seuraavaan peliin maanantaina. Passari Ville Kuukasjärvi oli erityisen innoissaan voitosta, sillä se piti joukkueen finaaliunelman elossa.
Akaa-Volley voitti AC Oulu Volleyn 3–2 jännittävässä ottelussa. Tämä voitto venytti välieräsarjan kuudenteen peliin Ouluun. Akaa-Volley oli pakkovoiton edessä, mutta onnistui kääntämään pelin edukseen viidennessä erässä.
Akaa-Volley voitti AC Oulu Volleyn tiukassa ottelussa 3–2. Tämä voitto venytti välieräsarjan ratkaisevaa ottelua maanantaille Ouluun. Akaa-Volley oli pakkovoiton edessä, mutta onnistui kääntämään pelin edukseen viidennessä erässä.
KooKoo voitti jääkiekon Liigan välieräpelin SaiPasta lukemin 4–2. Voitto tuli kotiyleisön edessä Kouvolassa.
KooKoo voitti jääkiekon Liigan välieräsarjan avauspelin SaiPasta 4–2. KooKoo johtaa sarjaa nyt 1–0. SaiPa johti ottelua ensin 2–0, mutta KooKoo nousi tasoihin ja vei voiton Miska Siikosen kahdella…
KooKoo voitti jääkiekon Liigan välieräavauksen SaiPasta lukemin 4–2. KooKoo johtaa sarjaa 1–0, ja neljä voittoa vie loppuotteluihin. SaiPa johti ottelua 2–0, mutta KooKoo nousi voittoon Miska Siikosen kahdella…
KooKoo voitti jääkiekon Liigan välieräsarjan avauspelin SaiPasta 4–2. KooKoo johtaa sarjaa 1–0. SaiPa johti ottelua 2–0, mutta KooKoo nousi voittoon kolmannessa erässä Miska Siikosen kahdella maalilla.
Tampereella Tappara ja Ilves pelaavat miesten jääkiekkoliigan välierissä. Ottelu herättää paljon keskustelua ja odotuksia. Kumpi joukkueista on ennakkosuosikki, jää nähtäväksi.
KooKoo ja SaiPa aloittavat välieräsarjansa perjantaina. KooKoo isännöi ottelua Kouvolassa, ja joukkueet taistelevat finaalipaikasta. Finaaliin vaaditaan neljä voittoa. Toisessa välierässä Tappara ja Ilves ovat jo aloittaneet kamppailunsa.
Jääkiekon SM-liigan toinen välieräottelu KooKoon ja SaiPan välillä alkaa perjantai-iltana Kouvolassa. Ottelu starttaa kello 18.30.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.