Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoki Raceen osallistuu toinen hevonen, Chestnut, Daniel Redénin valmennuksesta. Chestnut on yhdeksänvuotias ori, joka on erikoistunut pidemmille matkoille. Viime kaudella se saavutti voiton Pariisissa ja tienasi urallaan noin 2 250 000 kruunua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoki Raceen osallistuu toinen hevonen, Chestnut, Daniel Redénin valmennuksesta. Chestnut on yhdeksänvuotias ori, joka on erikoistunut pidemmille matkoille. Viime kaudella se saavutti voiton Pariisissa ja tienasi urallaan noin 2 250 000 kruunua.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 18:00, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Chestnut osallistuu Seinäjoki Raceen.
Chestnut Seinäjoki Raceen
Chestnut-niminen ori kilpailee Seinäjoki Racessa. Se on yhdeksänvuotias ja erikoistunut pitkille matkoille. Chestnut on voittanut 18 kertaa urallaan. Kilpailu järjestetään 25. Huhtikuuta 2100 metrin matkalla.
Seinäjoki Raceen osallistuu toinen hevonen, Chestnut, Daniel Redénin valmennuksesta. Chestnut on yhdeksänvuotias ori, joka on erikoistunut pidemmille matkoille. Viime kaudella se saavutti voiton Pariisissa ja tienasi urallaan noin…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.