Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Presidentti Alexander Stubb lähtee valtiovierailulle Jordaniaan sunnuntaina ja jatkaa tiistaina Egyptiin. Jordaniassa hän tapaa kuningas Abdullahin ja pääministeri Jafar Hassanin. Egyptissä Stubb keskustelee presidentti Abdel Fattah al-Sisin ja pääministeri Mustafa Madbulin kanssa. Mukana on myös suomalainen yritysdelegaatio.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Presidentti Alexander Stubb lähtee valtiovierailulle Jordaniaan sunnuntaina ja jatkaa tiistaina Egyptiin. Jordaniassa hän tapaa kuningas Abdullahin ja pääministeri Jafar Hassanin. Egyptissä Stubb keskustelee presidentti Abdel Fattah al-Sisin ja pääministeri Mustafa Madbulin kanssa. Mukana on myös suomalainen yritysdelegaatio.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 15:01, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Presidentti Stubb vierailee Jordaniassa ja Egyptissä • Presidentti Stubb vierailee Jordaniassa ja Egyptissä • Stubb vierailee Jordaniassa ja Egyptissä.
Presidentti Stubb valtiovierailulle
Presidentti Alexander Stubb vierailee Jordaniassa ja Egyptissä. Hän tapaa kuninkaan ja presidentin. Stubb keskustelee myös asiantuntijoiden kanssa. Mukana on suomalainen yritysdelegaatio. Edellinen presidenttitason vierailu oli vuonna 2010 ja 2009.
Presidentti Alexander Stubb lähtee valtiovierailulle Jordaniaan sunnuntaina ja jatkaa tiistaina Egyptiin. Jordaniassa hän tapaa kuningas Abdullahin ja pääministeri Jafar Hassanin. Egyptissä Stubb keskustelee presidentti Abdel Fattah al-Sisin ja…
Presidentti Alexander Stubb aloittaa valtiovierailun Jordaniaan sunnuntaina ja jatkaa Egyptiin tiistaina. Vierailu sisältää tapaamisia Jordanian kuninkaan ja pääministerin kanssa sekä tutustumisen maan asevoimiin. Egyptissä Stubb tapaa presidentti al-Sisin…
Presidentti Alexander Stubb matkustaa Jordaniaan ja Egyptiin huhtikuussa. Hän tapaa Jordanian kuninkaan ja Egyptin presidentin.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb aloittaa virallisen vierailun Jordaniaan ja Egyptiin huhtikuussa. Hän tapaa Jordaniassa kuningas Abdullah II:n ja kruununprinssi Al Husseinin. Egyptissä hän keskustelee presidentti Abdel Fattah al-Sisin…
Presidentti Alexander Stubb matkustaa Jordaniaan ja Egyptiin huhtikuussa. Matka alkaa 19. päivä Jordaniasta ja jatkuu 21. huhtikuuta Egyptiin. Stubb keskustelee presidentti Abdel Fattah al-Sisin kanssa useista ajankohtaisista aiheista,…
Presidentti Alexander Stubb tekee virallisen vierailun Egyptiin ja Jordaniaan 20.–22. huhtikuuta. Hän tapaa Egyptin presidentin Abdel Fattah al-Sisin ja keskustelee useista ajankohtaisista aiheista, kuten Iranista ja Suomen ja…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.