Nimipäivä:
Leena, Leeni, Lenita, Matleena
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.


Hedman ja Ojanperä kohtaavat Lappeenrannassa

Aihesivu: Hedman ja Ojanperä kohtaavat Lappeenrannassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lappeenrannassa järjestetään lauantaina mielenkiintoinen ravitapahtuma. Hopeadivisioonassa Dimitri Hedmanin ja Antti Ojanperän valmennettavat kilpailevat keskenään. Perjantaina Porissa nähdään myös kilpailu, jossa Riina Rekilän Marley Wania kohtaa Milla Pitkäsen Dominant Striden. Molemmat hevoset ovat osoittaneet kykyjään ja ovat valmiita kilpailuun.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 17.4.2026 klo 10:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Lappeenrannassa järjestetään lauantaina mielenkiintoinen ravitapahtuma. Hopeadivisioonassa Dimitri Hedmanin ja Antti Ojanperän valmennettavat kilpailevat keskenään. Perjantaina Porissa nähdään myös kilpailu, jossa Riina Rekilän Marley Wania kohtaa Milla Pitkäsen Dominant Striden. Molemmat hevoset ovat osoittaneet kykyjään ja ovat valmiita kilpailuun.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 10:30, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hedman ja Ojanperä kohtaavat Lappeenrannassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.4.2026 klo 10:30.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hedman, #Ojanperä, #Lappeenranta.

Selkokielinen yhteenveto

Hedman ja Ojanperä Lappeenrannassa

Lappeenrannassa kilpaillaan lauantaina ravit. Dimitri Hedmanin ja Antti Ojanperän hevoset ovat mukana Hopeadivisioonassa. Perjantaina Porissa nähdään myös mielenkiintoinen kilpailu. Riina Rekilän Marley Wania kohtaa Milla Pitkäsen Dominant Striden. Molemmat hevoset ovat näyttäneet hyviä suorituksia aiemmin.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.