Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Etelä-Carolinassa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, mikä tarkoittaa kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla, kun taas Ruotsin Ludvig Åberg johtaa kilpailua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Etelä-Carolinassa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, mikä tarkoittaa kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla, kun taas Ruotsin Ludvig Åberg johtaa kilpailua.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 09:08, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Välimäki aloitti Heritage-turnauksen hyvin • Välimäki aloitti PGA-kilpailun hyvin • Välimäki aloitti Heritage-turnauksen hyvin.
Välimäki aloitti hyvin Golf-turnauksen
Sami Välimäki pelasi hyvin Heritage-turnauksen avauskierroksella. Hän sai tuloksen 68 lyöntiä, joka on kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. Sijalla. Turnaus järjestetään Yhdysvaltain Etelä-Carolinassa. Palkintopotti on 20 miljoonaa dollaria.
Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Etelä-Carolinassa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, mikä tarkoittaa kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla, kun taas Ruotsin Ludvig Åberg johtaa…
Suomalaisgolfaaja Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Yhdysvalloissa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, mikä tarkoittaa kolme lyöntiä alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla, kun kilpailussa on mukana…
Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Etelä-Carolinassa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, joka on kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla, kun taas kisan johtopaikkaa pitää Ruotsin…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.