Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikael Granlund teki kolme syöttöä, kun Anaheim Ducks voitti Nashville Predatorsin 5–4 NHL:n runkosarjan päätöskierroksella. Voitto varmisti Anaheimin kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikael Granlund teki kolme syöttöä, kun Anaheim Ducks voitti Nashville Predatorsin 5–4 NHL:n runkosarjan päätöskierroksella. Voitto varmisti Anaheimin kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.4.2026 klo 08:27, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Granlund loisti päätöskierroksella, Anaheim kohtaa Edmontonin pudotuspeleissä • Mikael Granlund loisti NHL:n päätöskierroksella • Granlund loisti päätöskierroksella, Anaheim kohtaa Edmontonin pudotuspeleissä.
Granlundin syötöt johtivat voittoon
Mikael Granlund teki kolme syöttöä Anaheimin voitossa Nashvillea vastaan. Anaheim voitti ottelun 5–4 ja varmisti kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa. Pudotuspeleissä Anaheim kohtaa Edmonton Oilersin. Edmonton on voittanut mestaruuden kahdesti peräkkäin ja pyrkii voittamaan jälleen.
Mikael Granlund teki kolme syöttöä, kun Anaheim Ducks voitti Nashville Predatorsin 5–4 NHL:n runkosarjan päätöskierroksella. Voitto varmisti Anaheimin kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa.
Mikael Granlund teki kolme syöttöpistettä Anaheim Ducksin voitossa Nashville Predatorsista. Anaheim voitti ottelun 5–4 ja varmisti kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa. Pudotuspeleissä Anaheim kohtaa Edmonton Oilersin, joka hakee mestaruutta.…
Mikael Granlund teki kolme syöttöpistettä, kun Anaheim Ducks voitti Nashville Predatorsin 5–4 NHL:n runkosarjan päätöskierroksella. Voitto varmisti Anaheimin kolmannen sijan Tyynenmeren divisioonassa. Pudotuspeleissä Anaheim kohtaa Edmonton Oilersin, joka…
NHL:n pudotuspeliparit ovat selvillä, kun runkosarja päättyi. Mikael Granlund teki Anaheim Ducksille kolme syöttöpistettä voitossa Nashville Predatorsista. Ducks sijoittui kolmanneksi Tyynenmeren divisioonassa ja kohtaa Edmonton Oilersin ensimmäisellä kierroksella.
NHL:n pudotuspelit käynnistyvät lauantaina. Mikael Granlund oli avainpelaaja, kun Anaheim Ducks voitti Nashville Predatorsin 5–4. Tämä voitto varmisti Ducksille paikan pudotuspeleissä, ja he kohtaavat ensimmäisellä kierroksella Edmonton Oilersin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.