Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukrainalainen meridrooni räjähti perjantaina Romanian Constanțan satamassa. Keskustanuoret ja keskustaopiskelijat ovat julkaisseet kannanoton, jossa he vetoavat puoluejohtoon, ettei…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen Maila-Jussien naisten superpesisjoukkue on valinnut lukkarikseen nuoren Matilda Niskankaan. Aikaisemmin pelipaikasta kilpaili Tea Santahuhta, mutta valmennusjohto on päättänyt luottaa nuoren lupauksen kykyihin kesäkaudella. Kaksikko jakoi vuorot talvisuperin otteluissa, mutta nyt on aika tehdä valinta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen Maila-Jussien naisten superpesisjoukkue on valinnut lukkarikseen nuoren Matilda Niskankaan. Aikaisemmin pelipaikasta kilpaili Tea Santahuhta, mutta valmennusjohto on päättänyt luottaa nuoren lupauksen kykyihin kesäkaudella. Kaksikko jakoi vuorot talvisuperin otteluissa, mutta nyt on aika tehdä valinta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 20:29, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jussittaret valitsi lukkarikseen nuoren Matilda Niskakankaan.
Jussittaret valitsi nuoren lukkarin
Seinäjoen Maila-Jussien naisten pesäpallojoukkue on valinnut lukkarikseen Matilda Niskankaan. Hän on nuori pelaaja, joka on saanut mahdollisuuden kesäkaudella. Aikaisemmin Tea Santahuhta kilpaili samasta paikasta. Valmennusjohto uskoo Niskankaan kykyihin tulevissa otteluissa.
Seinäjoen Maila-Jussien naisten superpesisjoukkue on valinnut lukkarikseen nuoren Matilda Niskankaan. Aikaisemmin pelipaikasta kilpaili Tea Santahuhta, mutta valmennusjohto on päättänyt luottaa nuoren lupauksen kykyihin kesäkaudella. Kaksikko jakoi vuorot talvisuperin…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.