Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Venäjällä tapahtui vakava auto-onnettomuus, jossa Toyota ja Lada kolaroivat. Nuoret seisoivat risteyksessä, kun onnettomuus tapahtui.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Venäjällä tapahtui vakava auto-onnettomuus, jossa Toyota ja Lada kolaroivat. Nuoret seisoivat risteyksessä, kun onnettomuus tapahtui.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 18:24, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Auto-onnettomuus tapahtui Venäjällä nuorten lähellä • Kaksi autoa suistui ojaan Kärsämäellä • Liikenneonnettomuus Kärsämäellä, ei loukkaantuneita.
Auto-onnettomuus tapahtui Venäjällä nuorten lähellä
Venäjällä kaksi autoa kolaroivat risteyksessä. Onnettomuus tapahtui nuorten ollessa lähellä. Toyota ja Lada törmäsivät toisiinsa rajusti. Tilanne tallentui videolle, joka näyttää onnettomuuden vaaran.
Venäjällä tapahtui vakava auto-onnettomuus, jossa Toyota ja Lada kolaroivat. Nuoret seisoivat risteyksessä, kun onnettomuus tapahtui.
Kaksi henkilöautoa suistui ojaan Kärsämäellä Pohjois-Pohjanmaalla. Onnettomuus tapahtui, kun autot yrittivät ohittaa linja-autoa, jossa oli noin 60 yläkoululaista.
Kärsämäellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa ja linja-auto. Onnettomuudessa oli noin 60 yläkoululaista opettajineen. Poliisin mukaan onnettomuus johtui ohitustilanteesta, mutta kukaan ei loukkaantunut.
Kärsämäellä tapahtui torstaina kolaritapahtuma, jossa oli mukana linja-auto ja kaksi henkilöautoa. Linja-autossa oli noin 60 yläasteikäistä lasta ja heidän opettajansa. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena, mutta onneksi kukaan…
Kärsämäellä tapahtui linja-auton ja kahden henkilöauton kolaritilanne. Onneksi kukaan ei loukkaantunut, vaikka linja-autossa oli noin 60 yläasteikäistä lasta.
Kärsämäellä tapahtui torstaina linja-auton ja kahden henkilöauton kolaritapaus. Linja-autossa oli noin 60 yläasteikäistä lasta ja heidän opettajansa, mutta kukaan ei loukkaantunut.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.