Nimipäivä:
Aatu, Aatto, Aadolf
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kuluttajat voivat tilata alkoholia kotiovelleen aikaisintaan vuodenvaihteessa, sillä lain voimaantulosta alkaa kuuden kuukauden siirtymäaika.


Manse PP:n naiset vahvistavat joukkuettaan

Aihesivu: Manse PP:n naiset vahvistavat joukkuettaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Manse PP:n naisten pesäpallojoukkue on hankkinut kolme uutta pelaajaa kesälle 2027. Lukkari Erica Rosendahl siirtyy Helsingin Roihuttarista, ja Aino Tanhua tulee Rauman Ferasta. Venla Karttunen liittyy joukkoon Jyväskylän Kiristä. Rosendahl on ollut viime kauden tähdistöpelaaja.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 16.4.2026 klo 14:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Manse PP:n naisten pesäpallojoukkue on hankkinut kolme uutta pelaajaa kesälle 2027. Lukkari Erica Rosendahl siirtyy Helsingin Roihuttarista, ja Aino Tanhua tulee Rauman Ferasta. Venla Karttunen liittyy joukkoon Jyväskylän Kiristä. Rosendahl on ollut viime kauden tähdistöpelaaja.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 14:30, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manse PP:n naiset vahvistavat joukkuettaan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.4.2026 klo 14:30.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MansePP, #pesäpallo, #EricaRosendahl.

Selkokielinen yhteenveto

Manse PP:n naiset hankkivat pelaajia

Manse PP:n naisten pesäpallojoukkue on vahvistunut kolmella pelaajalla. Erica Rosendahl, Aino Tanhua ja Venla Karttunen liittyvät joukkueeseen. Rosendahl on lukkari ja Tanhua koppari sekä etenijä. Karttunen pelaa linjapelaajana. Rosendahl on ollut viime kauden yksi parhaista pelaajista.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa.  Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.