Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kia tuo uuden Seltos-mallin Suomeen loppuvuodesta. Tämä C-segmentin katumaasturi on aiemmin ollut myynnissä Etelä-Korean ja Yhdysvaltojen markkinoilla. Suomeen tuodaan vain täyshybridiversioita, ja malli on ollut maailmanlaajuisesti merkin toiseksi myydyin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kia tuo uuden Seltos-mallin Suomeen loppuvuodesta. Tämä C-segmentin katumaasturi on aiemmin ollut myynnissä Etelä-Korean ja Yhdysvaltojen markkinoilla. Suomeen tuodaan vain täyshybridiversioita, ja malli on ollut maailmanlaajuisesti merkin toiseksi myydyin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 10:41, pääluokka Autot.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kia Seltos saapuu Suomeen loppuvuodesta.
Kia Seltos myyntiin Suomessa
Kia tuo uuden Seltos-katumaasturin Suomeen loppuvuodesta. Malli on aiemmin ollut myynnissä Etelä-Koreassa ja Yhdysvalloissa. Suomeen saapuu vain täyshybridiversioita, etu- ja nelivedolla. Seltos on ollut merkin toiseksi myydyin malli maailmanlaajuisesti.
Kia tuo uuden Seltos-mallin Suomeen loppuvuodesta. Tämä C-segmentin katumaasturi on aiemmin ollut myynnissä Etelä-Korean ja Yhdysvaltojen markkinoilla. Suomeen tuodaan vain täyshybridiversioita, ja malli on ollut maailmanlaajuisesti merkin toiseksi…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.