Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norjan hiihtomaajoukkueen pitkäaikainen valmentaja Arild Monsen ei jatka tehtävässään. Hänen sopimuksensa on päättynyt, eikä sitä jatketa urheilijoiden toiveesta. Monsen on valmentanut joukkuetta 13 vuotta ja saavuttanut 80 mitalia olympialaisissa ja MM-kisoissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norjan hiihtomaajoukkueen pitkäaikainen valmentaja Arild Monsen ei jatka tehtävässään. Hänen sopimuksensa on päättynyt, eikä sitä jatketa urheilijoiden toiveesta. Monsen on valmentanut joukkuetta 13 vuotta ja saavuttanut 80 mitalia olympialaisissa ja MM-kisoissa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 09:42, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norjan hiihtomaajoukkue vaihtaa valmentajaa.
Norjan hiihtomaajoukkueen valmentajavaihdos
Norjan hiihtomaajoukkueen valmentaja Arild Monsen ei jatka tehtävässään. Hänen sopimuksensa on päättynyt urheilijoiden toiveesta. Monsen on valmentanut joukkuetta 13 vuotta ja saavuttanut 80 mitalia. Hiihtoliitto kiittää häntä merkittävästä panoksestaan. Urheilijat halusivat muutosta valmennukseen.
Norjan hiihtomaajoukkueen pitkäaikainen valmentaja Arild Monsen ei jatka tehtävässään. Hänen sopimuksensa on päättynyt, eikä sitä jatketa urheilijoiden toiveesta. Monsen on valmentanut joukkuetta 13 vuotta ja saavuttanut 80 mitalia…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.