Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
TSMC raportoi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa, joka ylitti odotukset. Nettotulos kasvoi 58 prosenttia vertailukaudesta, ollen noin 18,2 miljardia dollaria. Yhtiön liikevaihto nousi 35 prosenttia, mutta sodan vaikutuksia ei vielä näy tuloksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
TSMC raportoi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa, joka ylitti odotukset. Nettotulos kasvoi 58 prosenttia vertailukaudesta, ollen noin 18,2 miljardia dollaria. Yhtiön liikevaihto nousi 35 prosenttia, mutta sodan vaikutuksia ei vielä näy tuloksessa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 09:03, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa TSMC:n nettotulos kasvoi 58 prosenttia.
TSMC:n tulos kasvoi
TSMC julkaisi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa. Nettotulos kasvoi 58 prosenttia, ollen noin 18,2 miljardia dollaria. Liikevaihto nousi 35 prosenttia. Sodan vaikutuksia ei ole vielä nähtävissä tuloksessa. TSMC valmistaa siruja muun muassa Nvidialle ja Applelle.
TSMC raportoi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa, joka ylitti odotukset. Nettotulos kasvoi 58 prosenttia vertailukaudesta, ollen noin 18,2 miljardia dollaria. Yhtiön liikevaihto nousi 35 prosenttia, mutta sodan vaikutuksia ei vielä…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.