Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valkeakoskella on havaittu viemäriputken vuoto Vanajavedessä. Vuotokohta sijaitsee Suutarinluodon saaren länsipuolella. Korjaustoimenpiteet aloitetaan mahdollisimman pian, mutta putken sijainti vesistössä hidastaa työtä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valkeakoskella on havaittu viemäriputken vuoto Vanajavedessä. Vuotokohta sijaitsee Suutarinluodon saaren länsipuolella. Korjaustoimenpiteet aloitetaan mahdollisimman pian, mutta putken sijainti vesistössä hidastaa työtä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.4.2026 klo 08:28, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Viemärivuoto havaittu Vanajavedessä.
Viemärivuoto havaittu Vanajavedessä
Valkeakoskella on viemäriputkessa vuoto. Se sijaitsee Vanajavedessä Suutarinluodon saaren länsipuolella. Kaupunki aloittaa korjaustoimenpiteet pian. Vesinäytteitä otetaan alueelta, ja tuloksista kerrotaan myöhemmin.
Valkeakoskella on havaittu viemäriputken vuoto Vanajavedessä. Vuotokohta sijaitsee Suutarinluodon saaren länsipuolella. Korjaustoimenpiteet aloitetaan mahdollisimman pian, mutta putken sijainti vesistössä hidastaa työtä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.