Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tesla on saanut valmiiksi AI5-piirin, joka on suunniteltu tekoälytehtäviin autoissa. Tämä piiri on jatkoa aiemmille HW-piireille, joita Tesla on käyttänyt.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tesla on saanut valmiiksi AI5-piirin, joka on suunniteltu tekoälytehtäviin autoissa. Tämä piiri on jatkoa aiemmille HW-piireille, joita Tesla on käyttänyt.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 23:12, pääluokka Autot.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti io-tech.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tesla kehitti uuden AI5-piirin autoihin.
Tesla valmisti AI5-piirin
Tesla on kehittänyt uuden AI5-piirin autoihinsa. Piiri on suunniteltu tekoälytehtäviin. Se on seuraaja aiemmille HW-piireille. Uuden piirin avulla Tesla parantaa autojensa älykkyyttä.
Tesla on saanut valmiiksi AI5-piirin, joka on suunniteltu tekoälytehtäviin autoissa. Tämä piiri on jatkoa aiemmille HW-piireille, joita Tesla on käyttänyt.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.