Nimipäivä:
Urho
14°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu vahinko on 25 miljoonaa euroa. Oulun yliopiston rehtori on eronnut henkilökohtaisista syistä.


Oon Leidi voitti Jyväskylän tammakisassa

Aihesivu: Oon Leidi voitti Jyväskylän tammakisassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kouvolalainen Oon Leidi voitti Jyväskylän keskiviikkoraveissa. Timo Ukkolan ohjastama tamma sai voittonsa Kohti Kuninkuusraveja -lähdössä. Voitto oli Oon Leidille kauden ensimmäinen, ja Ukkola oli tyytyväinen suojattinsa suoritukseen.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 15.4.2026 klo 22:01
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kouvolalainen Oon Leidi voitti Jyväskylän keskiviikkoraveissa. Timo Ukkolan ohjastama tamma sai voittonsa Kohti Kuninkuusraveja -lähdössä. Voitto oli Oon Leidille kauden ensimmäinen, ja Ukkola oli tyytyväinen suojattinsa suoritukseen.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 22:01, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oon Leidi voitti Jyväskylän tammakisassa • Oon Leidi voitti Jyväskylän tammikisassa • Oon Leidi voitti Jyväskylän tammikisassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.4.2026 klo 22:01.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #OonLeidi, #Jyväskylä, #ravit.

Selkokielinen yhteenveto

Oon Leidi voitti ravikilpailun

Oon Leidi voitti Jyväskylän keskiviikkoraveissa. Timo Ukkola ohjasti tamman voittoon Kohti Kuninkuusraveja -lähdössä. Tämä oli Oon Leidille kauden ensimmäinen voitto. Ukkola iloitsee saavutuksesta, mutta korostaa, että parannettavaa on vielä. Myös toinen hevonen, Sumia, avasi kilpailukautensa, mutta kohtasi haasteita alussa.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.