Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Vihreät puolue aikoo palauttaa puheenjohtaja Sofia Virran kansanedustajan palkkiot hänen poissaolon ajaltaan. Perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari ilmoitti, ettei…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsinki Seagulls sai apua varustekumppaniltaan, kun joukkueen vieraspeliasut varastettiin. Uudet peliasut toimitetaan nopeasti, jotta Seagulls voi jatkaa välieräsarjaa Kataja Basketia vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsinki Seagulls sai apua varustekumppaniltaan, kun joukkueen vieraspeliasut varastettiin. Uudet peliasut toimitetaan nopeasti, jotta Seagulls voi jatkaa välieräsarjaa Kataja Basketia vastaan.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 12:21, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seagullsin peliasuongelma sai ratkaisun • Seagullsin peliasuongelma ratkesi nopeasti • Seagullsin peliasuongelma ratkesi nopeasti.
Seagulls sai uudet peliasut
Helsinki Seagulls sai uudet peliasut varustekumppaniltaan. Aikaisemmat peliasut varastettiin Töölön Kisahallista. Uudet peliasut toimitetaan nopeasti, jotta joukkue voi pelata Kataja Basketia vastaan. Seagulls ja Kataja Basket sopivat peliasujen käytöstä väliaikaisesti.
Helsinki Seagulls sai apua varustekumppaniltaan, kun joukkueen vieraspeliasut varastettiin. Uudet peliasut toimitetaan nopeasti, jotta Seagulls voi jatkaa välieräsarjaa Kataja Basketia vastaan.
Helsinki Seagulls sai apua varustekumppaniltaan. Joukkueen vieraspeliasut varastettiin Kisahallista, mutta uusi varustus toimitetaan veloituksetta. Seagulls kiitti myös Kataja Basketia peliasujen käytön sopimisesta.
Helsinki Seagulls sai apua varustekumppaniltaan. Joukkueen vieraspeliasut varastettiin Töölön Kisahallista. Uudet peliasut toimitetaan nopeasti, jotta Seagulls voi jatkaa välieräottelua Kataja Basketia vastaan.
Helsinki Seagulls sai apua varastettujen peliasujen vuoksi. Joukkueen keltaiset vieraspelipaidat varastettiin Töölön kisahallilta huhtikuussa. Varustekumppani JAKO tarjoaa uudet peliasut veloituksetta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.