Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Imatrassa Vuoksenniskan koululla tapahtui vakava onnettomuus, jossa lapsi kuoli. Onnettomuus tapahtui 9. huhtikuuta, kun kaksi oppilasta törmäsi leikeissä. Poliisi on vahvistanut, ettei tilanteessa ollut tahallista väkivaltaa. Koulun henkilöstölle ja oppilaille on tarjottu kriisitukea tapahtuman jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Imatrassa Vuoksenniskan koululla tapahtui vakava onnettomuus, jossa lapsi kuoli. Onnettomuus tapahtui 9. huhtikuuta, kun kaksi oppilasta törmäsi leikeissä. Poliisi on vahvistanut, ettei tilanteessa ollut tahallista väkivaltaa. Koulun henkilöstölle ja oppilaille on tarjottu kriisitukea tapahtuman jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 11:16, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lapsi kuoli onnettomuudessa Imatralla • Lapsi kuoli koulun pihalla • Lapsi kuoli koulun välitunnilla sattuneen onnettomuuden seurauksena.
Lapsi kuoli koulun onnettomuudessa
Imatrassa Vuoksenniskan koululla tapahtui onnettomuus, jossa lapsi kuoli. Kaksi oppilasta törmäsi leikeissä, ja toinen lyyhistyi maahan. Hänet vietiin sairaalaan, mutta hän kuoli myöhemmin. Koulussa on tarjottu kriisitukea oppilaille ja henkilöstölle. Poliisi vahvisti, ettei väkivaltaa ollut.
Imatrassa Vuoksenniskan koululla tapahtui vakava onnettomuus, jossa lapsi kuoli. Onnettomuus tapahtui 9. huhtikuuta, kun kaksi oppilasta törmäsi leikeissä. Poliisi on vahvistanut, ettei tilanteessa ollut tahallista väkivaltaa. Koulun henkilöstölle…
Imatralla Vuoksenniskan koululla tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi kuoli törmättyään toiseen oppilaaseen. Poliisi tiedotti tapauksesta 15. huhtikuuta.
Imatran Vuoksenniskan koululla tapahtui onnettomuus, jossa yksi lapsi kuoli. Koululaiset törmäsivät toisiinsa välitunnilla, ja sen jälkeen yksi lapsista kaatui maahan.
Imatran Vuoksenniskan koululla tapahtui vakava onnettomuus, jossa yksi lapsista kuoli sairaalassa. Poliisi kertoo, että koululaiset törmäsivät toisiinsa välitunnilla, minkä jälkeen yksi lapsista menetti tajuntansa. Tapauksen tutkinta on käynnissä.
Imatralla Vuoksenniskan koululla tapahtui onnettomuus, jossa yksi koululainen kuoli. Poliisi selvittää tapausta, mutta rikosta ei epäillä. Onnettomuus tapahtui pihaleikkien aikana, kun lapset törmäsivät toisiinsa.
Imatran Vuoksenniskan koululla tapahtui vakava onnettomuus, jossa koululainen loukkaantui ja kuoli sairaalassa. Tapahtuma sattui välitunnilla, kun lapset leikkivät pihalla. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Imatralla Vuoksenniskan koululla lapsi on menehtynyt. Hän tarvitsi ensihoitoa välitunnilla tapahtuneen törmäyksen jälkeen.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.