Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Alko alkaa myydä perunalastuja ja muita naposteltavia 30 myymälässään huhtikuussa. Kokeilu sisältää myös pähkinöitä ja kuivalihaa. Alkon tuotepäällikkö Jari Aho korostaa, että lisäpalvelut eivät muuta Alkon ydintehtävää alkoholijuomien myynnissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Alko alkaa myydä perunalastuja ja muita naposteltavia 30 myymälässään huhtikuussa. Kokeilu sisältää myös pähkinöitä ja kuivalihaa. Alkon tuotepäällikkö Jari Aho korostaa, että lisäpalvelut eivät muuta Alkon ydintehtävää alkoholijuomien myynnissä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 07:59, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Alko laajentaa myymälöiden tuotevalikoimaa • Alko laajentaa valikoimaa suolaisilla naposteltavilla.
Alko myy myös naposteltavia
Alko alkaa myydä sipsiä ja pähkinöitä myymälöissään. Kokeilu alkaa huhtikuussa 30 myymälässä eteläisessä Suomessa. Tuotevalikoima laajenee naposteltavilla, mutta ydintehtävä pysyy alkoholijuomien myynnissä. Alko kuuntelee asiakkaitaan ja haluaa pysyä kiinnostavana ostopaikkana.
Alko alkaa myydä perunalastuja ja muita naposteltavia 30 myymälässään huhtikuussa. Kokeilu sisältää myös pähkinöitä ja kuivalihaa. Alkon tuotepäällikkö Jari Aho korostaa, että lisäpalvelut eivät muuta Alkon ydintehtävää alkoholijuomien…
Alko aloittaa pilottikokeilun, jossa myyntiin tulee suolaisia naposteltavia. Uudet tuotteet, kuten perunalastut ja cashewpähkinät, ovat saatavilla 30 myymälässä huhtikuun puolivälistä alkaen.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.