Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet Mestarien liigan välieriin. Atletico hävisi Barcelonaa vastaan, mutta eteni yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja jatkoi selvällä yhteistuloksella 4–0.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet Mestarien liigan välieriin. Atletico hävisi Barcelonaa vastaan, mutta eteni yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja jatkoi selvällä yhteistuloksella 4–0.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.4.2026 klo 00:42, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Atletico Madrid ja PSG Mestarien liigan välieriin • Atletico Madrid ja PSG välieriin Mestarien liigassa • Atletico Madrid ja PSG välieriin Mestarien liigassa.
Atletico Madrid ja PSG välieriin
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet Mestarien liigan välieriin. Atletico Madrid hävisi Barcelonaa vastaan, mutta voitti yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja eteni yhteistuloksella 4–0. Välierät pelataan huhtikuun lopulla.
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet Mestarien liigan välieriin. Atletico hävisi Barcelonaa vastaan, mutta eteni yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja jatkoi selvällä yhteistuloksella 4–0.
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet jalkapallon Mestarien liigan välieriin. Atletico Madrid hävisi Barcelonaa vastaan, mutta eteni yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja jatkoi yhteistuloksella 4–0.
Atletico Madrid ja PSG ovat edenneet jalkapallon Mestarien liigan välieriin. Atletico hävisi Barcelonaa vastaan, mutta eteni yhteistuloksella 3–2. PSG voitti Liverpoolin 2–0 ja jatkoi yhteistuloksella 4–0.
Liverpoolin hyökkääjä Hugo Ekitike loukkaantui tiistain Mestarien liiga -ottelussa PSG:tä vastaan. Ekitike kaatui kontaktittomassa tilanteessa ja makasi kentällä. Alustavien tietojen mukaan hänen akillesjänteensä on voinut vaurioitua, mikä voisi…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.