Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei saatu täysosumia. Oikea rivi oli 13, 22, 32, 46 ja 47, ja tähtinumerot 6 ja 7. Kolme 5+0 -tulosta tuli Saksasta, Norjasta ja Unkarista, jokaisen arvo noin 237 000 euroa. Perjantain arvonnassa on 22 miljoonan euron potti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei saatu täysosumia. Oikea rivi oli 13, 22, 32, 46 ja 47, ja tähtinumerot 6 ja 7. Kolme 5+0 -tulosta tuli Saksasta, Norjasta ja Unkarista, jokaisen arvo noin 237 000 euroa. Perjantain arvonnassa on 22 miljoonan euron potti.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.4.2026 klo 23:44, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eurojackpotin voitot jäivät haaveeksi • Eurojackpotin arvonnassa ei täysosumia • Eurojackpotin arvonnassa teknisiä ongelmia.
Eurojackpotin voitot jäivät saamatta
Eurojackpotin arvonnassa ei ollut täysosumia. Oikea rivi oli 13, 22, 32, 46 ja 47. Tähtinumerot 6 ja 7 kiinnostavat nuoria. Kolme 5+0 -tulosta tuli eri maista. Perjantaina on 22 miljoonan euron potti.
Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei saatu täysosumia. Oikea rivi oli 13, 22, 32, 46 ja 47, ja tähtinumerot 6 ja 7. Kolme 5+0 -tulosta tuli Saksasta, Norjasta ja Unkarista,…
Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Oikea rivi oli 13, 22, 32, 46 ja 47, ja tähtinumerot 6 ja 7. Kolme 5+0 -tulosta tuli Saksasta, Norjasta ja Unkarista,…
Eurojackpotin tiistai-illan arvonnassa esiintyi teknisiä ongelmia, mikä viivästytti tulosten julkistamista yli tunnilla. Täysosumia ei löytynyt, ja voittonumerot olivat 13, 22, 32, 46, 47 sekä tähtinumerot 6 ja 7.…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.