Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Korkein oikeus hylkäsi 31-vuotiaan miehen valituksen murhasta. Dimitri Allan Lindberg murhasi entisen puolisonsa 21-vuotiaan naisen McDonald’sissa vuonna 2024. Oikeus katsoi teon olevan erityisen raaka ja harkittu, ja Lindberg sai elinkautisen vankeusrangaistuksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Korkein oikeus hylkäsi 31-vuotiaan miehen valituksen murhasta. Dimitri Allan Lindberg murhasi entisen puolisonsa 21-vuotiaan naisen McDonald’sissa vuonna 2024. Oikeus katsoi teon olevan erityisen raaka ja harkittu, ja Lindberg sai elinkautisen vankeusrangaistuksen.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.4.2026 klo 14:30, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Murhaaja sai lopullisen tuomion Helsingissä • Helsingin karaokebaarin puukotuksesta pitkät tuomiot • Kaksi nuorta miestä tuomittiin tapposta Helsingin karaokepuukotuksessa.
Murhaaja sai lopullisen tuomion Helsingissä
Korkein oikeus hylkäsi 31-vuotiaan miehen valituksen murhasta. Dimitri Allan Lindberg murhasi entisen puolisonsa 21-vuotiaan naisen McDonald’sissa vuonna 2024.
Korkein oikeus hylkäsi 31-vuotiaan miehen valituksen murhasta. Dimitri Allan Lindberg murhasi entisen puolisonsa 21-vuotiaan naisen McDonald’sissa vuonna 2024. Oikeus katsoi teon olevan erityisen raaka ja harkittu, ja Lindberg…
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi miestä taposta pitkään vankeuteen. Teon taustalla oli riita karaokeravintolassa. Uhri sai useita puukotuksia Mikonkadun Tokio-karaokebaarin edustalla.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi nuorta miestä taposta. He puukottivat nelikymppisen miehen kuoliaaksi karaokeravintolan edustalla tammikuussa. Tuomio oli 10,5 vuotta ja 9 vuotta ehdotonta vankeutta.
Helsingin käräjäoikeus on tuominnut kaksi nuorta miestä taposta. Heidän syytetään puukottaneen nelikymppistä miestä kuoliaaksi karaokeravintolan edustalla tammikuussa. Tuomitut saivat 10,5 ja 9 vuoden vankeusrangaistukset.
Helsingin käräjäoikeus on tuominnut kaksi nuorta miestä taposta. Heidän kerrotaan puukottaneen nelikymppistä miestä useita kertoja ylävartaloon. Uhri kuoli vammoihinsa sairaalassa. Tuomio oli 10,5 vuotta ja 9 vuotta ehdotonta…
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi miestä taposta pitkään vankeuteen. Teon taustalla oli riita karaokeravintolassa. Uhri puukotettiin useita kertoja Mikonkadulla sijaitsevan baarin edustalla.
Kaksi miestä sai pitkät vankeustuomiot Helsingin ydinkeskustassa tapahtuneesta puukotuksesta. Erimielisyys karaokebaarissa johti uhrin kuolemaan kadulla. Tuomituilla on aiempaa rikostaustaa, ja heidät saatiin kiinni silminnäkijöiden avulla.
Kaksi parikymppistä miestä sai vankeustuomion taposta Helsingissä. Heidän uhri, 42-vuotias imatralainen, kuoli karaokebaarin edustalla tammikuussa. Tuomioita jaettiin Helsingin käräjäoikeudessa, jossa Simpanen sai 10 vuotta ja 6 kuukautta, Rantanen…
Helsingin käräjäoikeus on tuominnut kaksi nuorta miestä 42-vuotiaan imatralaismiehen taposta. Miehet puukottivat uhria riidan päätteeksi Tokio-karaokebaarin edustalla tammikuussa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.