Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Turussa Ruissalontiellä tapahtui lauantaina henkirikos, jonka epäiltynä on 34-vuotias nainen. Poliisi esittää häntä vangittavaksi Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Rikos tapahtui Esperi Caren palveluasumisyksikössä, joka tarjoaa tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Turussa Ruissalontiellä tapahtui lauantaina henkirikos, jonka epäiltynä on 34-vuotias nainen. Poliisi esittää häntä vangittavaksi Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Rikos tapahtui Esperi Caren palveluasumisyksikössä, joka tarjoaa tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.4.2026 klo 12:45, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Turun Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Turussa tapahtui epäilty tappo lauantaina • Turun henkirikos tapahtui Esperin yksikössä • Turussa tapahtui epäilty tappo mielenterveysyksikössä.
Epäilty tappo Turussa lauantaina
Turussa tapahtui tappo lauantaina. Epäiltynä on 34-vuotias nainen. Rikos tapahtui Esperi Caren yksikössä. Yksikkö tarjoaa palveluasumista mielenterveys- ja päihdekuntoutujille. Poliisi on vangitsemassa epäiltyä.
Turussa Ruissalontiellä tapahtui lauantaina henkirikos, jonka epäiltynä on 34-vuotias nainen. Poliisi esittää häntä vangittavaksi Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Rikos tapahtui Esperi Caren palveluasumisyksikössä, joka tarjoaa tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.
Turussa tapahtui lauantaina epäilty henkirikos Esperin yksikössä. Tapahtumasta tiedottaa Esperi verkkosivuillaan.
Turussa tapahtui epäilty tappo Esperin mielenterveysyksikössä lauantaina. Poliisi sai ilmoituksen riitatilanteesta, ja paikalla löytyi vakavasti loukkaantunut henkilö, joka kuoli myöhemmin. Esperi Caren yksikössä asuu mielenterveys- ja päihdekuntoutujia, ja…
Poliisi on pyytänyt vangitsemaan 34-vuotiaan naisen, jota epäillään taposta Turussa. Henkirikos tapahtui viikonloppuna, kun poliisi sai hälytyksen riidasta yksityisasunnossa. Paikalla oli vakavasti loukkaantunut henkilö, joka kuoli myöhemmin sairaalassa.
34-vuotiasta naista epäillään taposta, joka tapahtui Turussa viime lauantaina. Poliisi on ottanut naisen kiinni ja esittää häntä vangittavaksi käräjäoikeudessa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.