Nimipäivä:
Jasmin, Ilta, Jade
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…


Love Island Suomi esittelee uudet sinkut

Aihesivu: Love Island Suomi esittelee uudet sinkut

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Love Island Suomi -ohjelma on julkaissut uudet sinkut. Mukana on Ella, 24, joka työskentelee ravintolapäällikkönä Helsingissä. Ella harrastaa myös kynsiteknikkona. Ohjelma tuo yhteen erilaisia persoonia ja tarjoaa viihdettä katsojille.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 14.4.2026 klo 08:13
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Love Island Suomi -ohjelma on julkaissut uudet sinkut. Mukana on Ella, 24, joka työskentelee ravintolapäällikkönä Helsingissä. Ella harrastaa myös kynsiteknikkona. Ohjelma tuo yhteen erilaisia persoonia ja tarjoaa viihdettä katsojille.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.4.2026 klo 08:13, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilkka-Pohjalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Love Island Suomi esittelee uudet sinkut • Love Island Suomeen liittyy Lapualaislähtöinen Ella.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 14.4.2026 klo 08:13.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #LoveIslandSuomi, #Ella, #sinkut.

Selkokielinen yhteenveto

Uudet sinkut Love Island Suomi -ohjelmassa

Love Island Suomi -ohjelma esittelee uusia sinkkuja. Ella, 24, on yksi heistä. Hän työskentelee ravintolapäällikkönä Helsingissä. Ella myös harrastaa kynsiteknikkona. Ohjelma tuo yhteen erilaisia ihmisiä ja tarjoaa viihdettä.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.