Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eric Swalwell on ilmoittanut eroavansa Yhdysvaltain kongressista. Hänen eronsa taustalla ovat seksuaalisen häirinnän ja väkivallan syytökset. Swalwell oli aiemmin ehdolla Kalifornian kuvernööriksi, mutta keskeytti kampanjansa skandaalin vuoksi. Useat naiset ovat syyttäneet häntä häirinnästä, ja vakavin syytös liittyy raiskausväitteeseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eric Swalwell on ilmoittanut eroavansa Yhdysvaltain kongressista. Hänen eronsa taustalla ovat seksuaalisen häirinnän ja väkivallan syytökset. Swalwell oli aiemmin ehdolla Kalifornian kuvernööriksi, mutta keskeytti kampanjansa skandaalin vuoksi. Useat naiset ovat syyttäneet häntä häirinnästä, ja vakavin syytös liittyy raiskausväitteeseen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.4.2026 klo 02:34, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eric Swalwell eroaa kongressista häirintäsyytösten vuoksi • Eric Swalwell eroaa kongressista skandaalin vuoksi.
Swalwell eroaa kongressista syytösten vuoksi
Eric Swalwell on eronnut Yhdysvaltain kongressista. Hänen eronsa johtuu seksuaalisen häirinnän ja väkivallan syytöksistä. Swalwell oli ehdolla Kalifornian kuvernööriksi, mutta keskeytti kampanjansa. Useat naiset syyttävät häntä häirinnästä ja vakavin syytös liittyy raiskaukseen. Nainen oli harjoittelijana Swalwellin toimistossa.
Eric Swalwell on ilmoittanut eroavansa Yhdysvaltain kongressista. Hänen eronsa taustalla ovat seksuaalisen häirinnän ja väkivallan syytökset. Swalwell oli aiemmin ehdolla Kalifornian kuvernööriksi, mutta keskeytti kampanjansa skandaalin vuoksi. Useat…
Eric Swalwell on ilmoittanut eroavansa Yhdysvaltain kongressista. Hänen päätöksensä seuraa seksuaalista häirintää ja väkivaltaa koskevia syytöksiä, jotka tulivat julki viime viikolla. Swalwell on saanut painostusta sekä demokraateilta että…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.