Nimipäivä:
Saima, Saimi
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…


Sani Brännfors saa UFC-veteraanin vastustajakseen

Aihesivu: Sani Brännfors saa UFC-veteraanin vastustajakseen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sani Brännfors kohtaa Justine Kishin Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelu järjestetään Tampereen Nokia-areenalla toukokuun lopussa. Kish on kokenut vapaaottelija, joka on aiemmin otellut UFC:ssä ja Bellatorissa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kamppailulajit
  • Päivitetty 13.4.2026 klo 20:41
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Sani Brännfors kohtaa Justine Kishin Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelu järjestetään Tampereen Nokia-areenalla toukokuun lopussa. Kish on kokenut vapaaottelija, joka on aiemmin otellut UFC:ssä ja Bellatorissa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.4.2026 klo 20:41, pääluokka Kamppailulajit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sani Brännfors saa UFC-veteraanin vastustajakseen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.4.2026 klo 20:41.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kamppailulajit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SaniBrännfors, #JustineKish, #IceCage7.

Selkokielinen yhteenveto

Brännforsin vastustaja Ice Cage 7:ssa

Sani Brännfors ottelee Justine Kishia Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelu pidetään Tampereen Nokia-areenalla toukokuun lopussa. Kish on entinen UFC-veteraani, joka on myös otellut Bellatorissa. Brännfors pitää tätä ottelua hyvänä haasteena uransa alkuvaiheessa.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.