Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Alexander Stubb puhuu Brookings-instituutin tilaisuudessa Washingtonissa. Keskustelu alkaa maanantai-iltana kello 19 Suomen aikaa. Aiheena on maailmanjärjestyksen tasapainottaminen nykyisessä pirstaloituvassa maailmassa. Mukana on myös asiantuntija Constanze Stelzenmüller.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Alexander Stubb puhuu Brookings-instituutin tilaisuudessa Washingtonissa. Keskustelu alkaa maanantai-iltana kello 19 Suomen aikaa. Aiheena on maailmanjärjestyksen tasapainottaminen nykyisessä pirstaloituvassa maailmassa. Mukana on myös asiantuntija Constanze Stelzenmüller.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.4.2026 klo 18:44, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Stubb keskustelee maailmanjärjestyksestä Washingtonissa • Presidentti Stubb puhuu Washingtonissa tänään • Alexander Stubb puhuu Washingtonin tilaisuudessa.
Stubb keskustelee maailmanjärjestyksestä Washingtonissa
Alexander Stubb esiintyy Brookings-instituutissa Washingtonissa. Keskustelu alkaa maanantai-iltana kello 19 Suomen aikaa. Aiheena on maailmanjärjestyksen tasapainottaminen. Mukana on asiantuntija Constanze Stelzenmüller. Stubb matkustaa myöhemmin Kanadaan ulkoministerin kanssa.
Alexander Stubb puhuu Brookings-instituutin tilaisuudessa Washingtonissa. Keskustelu alkaa maanantai-iltana kello 19 Suomen aikaa. Aiheena on maailmanjärjestyksen tasapainottaminen nykyisessä pirstaloituvassa maailmassa. Mukana on myös asiantuntija Constanze Stelzenmüller.
Tänään presidentti Alexander Stubb esiintyy Brookings-instituutissa Washingtonissa. Hän käsittelee maailmanjärjestyksen muutosta ja Suomen turvallisuutta. Tilaisuuden keskustelua johtaa Constanze Stelzenmüller.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb esiintyy Washingtonin Brookings-instituutissa maanantai-iltana. Hänen puheensa käsittelee maailmanjärjestyksen tasapainottamista ja Yhdysvaltojen sekä Euroopan suhteita. Tilaisuus alkaa kello 19 Suomen aikaa ja sen voi nähdä…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.