Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lauri Hakola on nimitetty Suomen mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajaksi. Hiihtoliitto ilmoitti asiasta maanantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lauri Hakola on nimitetty Suomen mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajaksi. Hiihtoliitto ilmoitti asiasta maanantaina.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.4.2026 klo 12:38, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lauri Hakola palaa mäkihyppymaajoukkueen valmentajaksi • Lauri Hakola palaa mäkihypyn valmentajaksi • Lauri Hakola palaa mäkihypyn päävalmentajaksi Hiihtoliiton tiimissä.
Hakola uusi päävalmentaja mäkihypyssä
Lauri Hakola on Suomen mäkihyppymaajoukkueen uusi päävalmentaja. Hiihtoliitto ilmoitti asiasta maanantaina. Hakola on aiemmin toiminut valmentajana kahdesti. Hän uskoo joukkueen olevan vahva ja yhteistyön sujuvan hyvin.
Lauri Hakola on nimitetty Suomen mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajaksi. Hiihtoliitto ilmoitti asiasta maanantaina.
Lauri Hakola on nimetty mäkihypyn päävalmentajaksi Hiihtoliiton toimesta. Hän on aiemmin toiminut tehtävässä vuosina 2018–2020 ja 2023–2024. Hakolan valmennustiimiin kuuluvat Lasse Moilanen ja Ossi-Pekka Valta, ja Antti Kuisma…
Lauri Hakola on nimetty mäkihypyn päävalmentajaksi Hiihtoliiton toimesta. Hän on aiemmin toiminut tehtävässä vuosina 2018–2020 ja 2023–2024. Hakolan valmennustiimiin kuuluvat Lasse Moilanen ja Ossi-Pekka Valta, ja Antti Kuisma…
Lauri Hakola on nimetty mäkihypyn päävalmentajaksi Hiihtoliiton toimesta. Hän on aiemmin johtanut miesten mäkihyppymaajoukkuetta vuosina 2018–2020 ja 2023–2024. Valmennustiimiin kuuluvat myös Lasse Moilanen ja Ossi-Pekka Valta, kun taas…
Suomen mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajaksi on nimetty Lauri Hakola. Hänen tiiminsä koostuu Lasse Moilasesta ja Ossi-Pekka Valtasta. Valmennusmalli uudistuu, ja miehet sekä naiset harjoittelevat yhdessä. Hakola on aiemmin toiminut päävalmentajana…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.