Nimipäivä:
Salomon, Salomo
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa drooni päätyi ilmatilaan häirinnän vuoksi, ex-johtaja sai tuomion ihmiskaupasta ja Terveystalo ostaa Silmäaseman yli 570 miljoonalla eurolla.


Rory McIlroy voitti Mastersin ja miljoonapotin

Aihesivu: Rory McIlroy voitti Mastersin ja miljoonapotin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Rory McIlroy voitti Mastersin golfkilpailun Yhdysvalloissa. Voitto toi hänelle noin 3,85 miljoonaa euroa palkintorahaa. McIlroy on voittanut Mastersin nyt toisen kerran peräkkäin ja yhteensä kuusi arvoturnausta urallaan.

  • 6 juttua
  • 6 lähdettä
  • Golf
  • Päivitetty 13.4.2026 klo 09:14
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Rory McIlroy voitti Mastersin golfkilpailun Yhdysvalloissa. Voitto toi hänelle noin 3,85 miljoonaa euroa palkintorahaa. McIlroy on voittanut Mastersin nyt toisen kerran peräkkäin ja yhteensä kuusi arvoturnausta urallaan.

Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.4.2026 klo 09:14, pääluokka Golf.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rory McIlroy voitti Mastersin ja miljoonapotin • Rory McIlroy voitti Mastersin ja juhlii voittoa täysillä • Rory McIlroy voitti Masters-turnauksen jälleen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.4.2026 klo 09:14.
  • Koosteessa on nyt 6 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Golf.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #RoryMcIlroy, #Masters, #golf.

Selkokielinen yhteenveto

McIlroy voitti Mastersin golfissa

Rory McIlroy voitti Mastersin golfkilpailun Yhdysvalloissa. Hän sai voitostaan 3,85 miljoonaa euroa. McIlroy on voittanut Mastersin nyt kahdesti peräkkäin. Hän on voittanut urallaan kuusi arvoturnausta. Sami Välimäki karsiutui kilpailusta.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.