Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Presidentti Donald Trump oli UFC-vapaaottelussa Miamissa, kun varapresidentti J. D. Vance neuvotteli Iranin kanssa. Neuvottelut kestivät yli 20 tuntia, mutta päättyivät tuloksettomina. Trumpin seurassa oli useita tunnettuja henkilöitä, kuten ulkoministeri Marco Rubio ja rap-artisti Vanilla Ice.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Presidentti Donald Trump oli UFC-vapaaottelussa Miamissa, kun varapresidentti J. D. Vance neuvotteli Iranin kanssa. Neuvottelut kestivät yli 20 tuntia, mutta päättyivät tuloksettomina. Trumpin seurassa oli useita tunnettuja henkilöitä, kuten ulkoministeri Marco Rubio ja rap-artisti Vanilla Ice.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.4.2026 klo 19:26, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Trump seurasi UFC:tä neuvotteluiden aikana • Donald Trump seurasi UFC-tapahtumaa Miamissa.
Trump UFC:ssa neuvotteluiden aikana
Presidentti Donald Trump oli UFC-vapaaottelussa Miamissa. Varapresidentti J. D. Vance neuvotteli Iranin kanssa yli 20 tuntia. Neuvottelut eivät johtaneet tuloksiin. Trump sai tapahtumassa paljon huomiota ja aplodeja. Hänen seurassaan oli tunnettuja henkilöitä.
Presidentti Donald Trump oli UFC-vapaaottelussa Miamissa, kun varapresidentti J. D. Vance neuvotteli Iranin kanssa. Neuvottelut kestivät yli 20 tuntia, mutta päättyivät tuloksettomina. Trumpin seurassa oli useita tunnettuja henkilöitä,…
Donald Trump oli läsnä UFC 327 -tapahtumassa Miamissa. Tapahtumassa Jiri Prochazka hävisi Carlos Ulbergille tyrmäyksellä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.